Friday, March 19, 2010

Abah yang terhebat.....




Abah kami....


Ni la abah kami... abah yg sentiase paham ngan perangai anak2.... mase aku candid gambar ni abah x sedo pun... huhuhu... mase aku pas pantang aritu teringin sangat nak mkn sate... baru je sebut nak mkn sate, sok nyer.... nah kau.... die siap wat kuah kacang skali tau... huhu.... sayang abahh... mesti akak aku tu jeles kan... hehehe... ala... die kalo balik lagi ler abah tu wat mcm2 tok die... sampai kan sggp cari daun pisang wat nasik lemak tuk akak aku yg sorg tuh... hehehehe... ape yang menarik ttg abah aku ni 'is' dia pandai masak tau... mcm2 masakn die boleh wat... dulu kalo ade kenduri kawen die arr tukang msknye... tp skang mask kt umah jela.. dah xlarat nk msk byk2.... untung kan kitorg (yg paling untung aku ler....psl aku tgl ngn abah... hehehehe).... sebab 2 la anak2 die sume tembam2.... aderr sorg jer yg kecik cam abah... pasal die tu dok jauh... huhuhu....

No comments:

Post a Comment